piątek, 9 sierpnia 2013

Prezent urodzinowy od ukochanego :)

Postanowiłam, że "pochwalę" wam się prezentem urodzinowym od chłopaka :)
Ponieważ dzisiaj żadna paczuszka nie przyszła, więc dodam ostatniego posta przed wyjazdem - bo za chwilkę spadam się pakować i jutro jedziemy do Ślesina, a w środę dojedzie do nas Asia i Magda i caaaała reszta :))
W sumie jestem kolejny raz miło zaskoczona prezentem, bo spodziewałam się bardziej jakiejś drobnostki a tu znów zaskoczenie.
Jestem ciekawa jak ja mu się odwdzięczę za te wszystkie prezenty hihi :)





Wiem że do dnia chłopaka jest jeszcze czasu, ale macie jakiś pomysł na prezent dla 17-letniego chłopaka?

Trzymajcie się!  :)
Mam nadzieje że trochę się opalę chociaż. 
Pozdrawiam, Pa! :)
aaa, biorę udział w rozdaniu!
http://kosmetyczne-szalenstwoo.blogspot.com/2013/08/rozdanie.html#comment-form

8 komentarzy:

  1. ASIK - Łał jestem w szoku!!!!Piękny komplecik, On umie zrobić Ci niespodzianke ;)
    No to zaszalał Pan K!!
    PS. A od Nas to już nie pochwalisz się prezentem ;(
    BUŹKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem w szoku, zaszalał jak zawsze :)
      Pochwalę się jak wrócę, ze ślesina.
      Buziaki!

      Usuń
    2. Tak jak wrócisz to już ci "GO"braknie pewnie ;P

      Usuń
    3. Nieeee, oszczędzam go! :)

      Usuń
  2. Super prezent :) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego, piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń