środa, 18 września 2013

Dwa miesiące, 4.040 wyświetleń! Zimno i deszcowo : (

Dzisiaj mijają dwa miesiące jak prowadzimy bloga:)
No i mamy już 4.040 wyświetleń!
Wszystkim bardzo Dziękujemy za czytanie i komentowanie naszego bloga, dzięki temu mamy motywację aby pisać kolejne posty i nie tylko : )

Małymi kroczkami szykujemy dla was małą niespodziankę :)
Wczorajszy spływ kajakowy by był całkiem spoko, gdyby nie to ze było zimno i deszczowo - wszyscy byli mokrzy do suchej nitki i większość osób nie miało nic na przebranie ; o Dzisiaj nie poszłam do szkoły, mam cholerne zakwasy na rękach, no ale w końcu płynęliśmy aż 25 km bez przerwy : )
Chyba przeziębienie mnie dopadło..

Wczoraj kupiłam oto ten produkt i za jakiś czas napiszę o nim recenzje :)

Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Ciekawe, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję super statystyk :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Używałam tej odżywki, fajna jest, ale nie lubię jej zapachu. Teraz kupiłam jej żółtą siostrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki :) A ta odżywka dobra jest :)

    OdpowiedzUsuń