poniedziałek, 23 września 2013

Fisher Price

Jakiś czas temu pisałyśmy Wam o akcji Fisher Price. http://probki-konkursy-testowanie.blogspot.com/2013/09/zabawkowo.html
Dziś gdy byłam sprawdzić z Madzią naszą skrzyneczke, byłam w szoku, ponieważ dotarła nasza grzechotka ;)
Oto ona
 
Dodatkowo dostałyśmy książeczke z kuponami na kolejne zabawki, kilka zabawek MAdzia ma tej firmy. Są dobrej jakości i rozwijają umiejętności dziecka.

 
Kolejna nasza przesyłka to próbki PERLUXa, niestety dostałyśmy tylko do białego ( sądze,po kopercie,  że do koloru też były ale dostały nóg w czasie drogi do mnie ;) )

 
Mamy jeszcze do tego AVIZO ale dopiero popołudniu możemy odebrać ;(
 
A to fotka z wczorajszego grzybobrania. Madzia jeszcze nie chodzi sama, jak się ją trzyma za rączki to wychodzi jej. Mamy takie szelki ( Madzia jest w nich na zdjęciu) które służą do nauki chodzenia - są świetne.

12 komentarzy:

  1. Ja też czekam na tą grzechotkę ;p :) A Perlux dziś dostałam również ;p Szelki to bardzo fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)
    Ja dziś również dostałam grzechotkę Fisher Price:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No To Madzia się ucieszy z grzechotki :) Fajne te szelki, wcześniej takich nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malutka na pewno bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również dzisiaj dostałam grzechotkę :) na perlux cały czas czekam :) Madziunia ślicznotka :) trzymamy kciuki za naukę chodzenia, my również jesteśmy na tym etapie :) a jak Madzi zdrówko??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAdzia ma jeszcze katarek czasami, ale sie nie poddajemy. Chodzimy na spacerki żeby się uodparniała, dotego witaminka c. A Oscarek jak się czuje? Ile Mały ma miesięcy?

      Usuń
    2. mi Pan doktor podpowiedział, żeby pod noskiem smarować maścią majerankową i pomogło, a maść kosztuje niecałe 3 złote, więc warto kupić na zimę nawet dla siebie na wszelki wypadek :) Oskarek już zdrowy, tylko jeszcze te zęby mu idą :/ 4 października skończy roczek :) a Madzia ile ma miesięcy?

      Usuń
    3. TAk maść majerankowa jest bardzo dobra, my już w tamtym roku miałyśmy. Dobre jest też Depulol , maść rozgrzewająca dla dziecka , gdy Madzia ma katar to na noc smaruje jej klatke piersiową.
      Madziulka 6 pażdziernika będzie miała 15 miesięcy ;)

      Usuń
    4. ooo to tylko 3 miesiące różnicy :) fajnie, jesteśmy na podobnym etapie :)

      Usuń
  6. Dziękujemy bardzo za miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń