czwartek, 26 września 2013

Pyszna Współpraca z BEER FINGERS

Dziś przyszła paczuszka  od firmy BEER FINGERS z paluszkami do przetestowania.


Dostałyśmy 3 rodzaje paluszków
- solone
- z sezamem
- w polewie.
BEER FINGERS na FB

OPINIA ASI
Od razu zabrałyśmy się do testowania ;)
Najważniejsze dla mnie to iż na opakowaniu znajduje się informacja o zawartości węglowodanów, ze względu na to że jestem cukrzykiem.
Na uwagę zasługuję opakowanie. Dlaczego? ponieważ taką paczuszkę można na raz zjeść i nie zeschną się.
Następnym plusem jest to , że nie są za mocno twarde, taki fajny delikatny smak mają.
Zaintrygowały mnie te w polewie.  I okazały się naszym numerem 1! Świetna czekolada.

Hmm ciekawe dlaczego firma zrobiła PODWÓJNE PALUSZKI? w sumie jako dziecko jedząć paluszki zawsze w paczce szukałam takich podwójnych ;) a teraz mam w całej paczce !

Ale chyba PODWÓJNE PALUSZKI smakują mojej Madzi ;)




Teraz czekamy za opinią OLI :)

9 komentarzy: