niedziela, 8 września 2013

Słodka niedziela :)

Cześć wszystkim! :)
Słodka niedziela od samego rana.
Wczoraj w biedronce udało mi się kupić serek AERO 4 takie serki za chyba niecałe 4 zł, a serek sam w sobie b.dobry w sumie to bardziej taka pianka. Ja mam akurat i snay karmelu i czekolady ale jest jeszcze chyba o smaku białej czekolady :)
Oto zdjęcia:



Na ostatnim zdjęciu widać że to jest taka pianka :)

A drugą rzeczą, którą uwielbiam to
Crunchy Muesli z czekoladą - można kupić w tesco za chyba 6 zł.
oczywiście nie jem tego z mlekiem bo nie przepadam za nim, ale tak do pochrupania jest dobre :)



Uciekam uczyć się na polski, bo już 12 :o

Buziaki! :*

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam to Aero <3 jest takie smaczne, i lekkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie smakuje mi jakoś to Areo, jeszcze te o smaku białej czekolady jakoś przejdzie, ale te inne to już nie za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko znałam Areo w postaci czekolady *o*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Aero ;)
    zapraszam do mnie: jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za Aero :) Ale na te Muesli chyba się skuszę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam tego Aero :D Ja wolę Muller z chrupkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmmniam mniam mniam :) same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam jeszcze takiego serka ale na pewno przypadł by mi go gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za odwiedzinki i zapraszamy ponownie;*
    Obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń