środa, 2 października 2013

Przypominamy o rozdaniu + opinia o paluszkach BEER FINGERS + moje pazurki :)

Witajcie dzisiaj post będzie składał się z trzech części :)

I.
 Przypominamy o naszym rozdaniu kosmetycznym! 
http://probki-konkursy-testowanie.blogspot.com/2013/09/zapraszamy-na-pierwsze-rozdanie.html
+ dzisiaj dorzuciłam jeszcze jedną rzecz - kolczyki. 

Rozdanie odbędzie się tylko i wyłącznie jeśli będzie powyżej 25 zgłoszeń, tak więc do roboty:)! 

II.
Czas na moją opinie o tych pysznych paluszkach! :)
Powiem wam, że najbardziej posmakowały mi te w polewie czekoladowej po prostu pyyyycha! Są moim numerem jeden.
Ogólnie to mogą stać kilka dni i się nie zeschną, nie są też bardzo twarde i się za słodkie.
Po za tym są oblane dobrą czekoladą, nie jakąś najzwyklejszą a co najlepsze to jest to że są one PODWÓJNE :) 
Dziękujemy firmie BEER FINGERS za możliwość przetestowania ich produktów :) 

III. 
Jakoś w niedziele stwierdziłam, że pomaluję sobie paznokcie ale nie mogłam się zdecydować na jaki kolor, więc wybrałam dwa :)
Oceńcie sami:

 Lakierów których użyłam:
Ten  beżowy to numer 05, a ten  różowy niestety nie wiem bo nie ma naklejki : )


Jak wasze skrzyneczki, bo u mnie pusto :< Ale to przez to ze nie mam czasu pisać do firm bo szkoła i w ogóle..
Buziaki :)

7 komentarzy: