poniedziałek, 30 grudnia 2013

ARTRO ŻEL i ALOE VERA ŻEL od GORVITY

GORVITAdo tej pory nie znałam tej firmy. Okazuje się że firma ma sporą gamę specyfików, warto zajrzeć na ich stronkę.

Miałam okazję przetestować ALOE VERA ŻEL


 OD PRODUCETA

Charakterystyka: Preparat opracowany na naturalnych składnikach, polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii. Zawarty w żelu wyciąg z aloesu, stosowany od lat jako naturalny i skuteczny środek pomocy przy problemach skórnych, stymuluje regenerację tkanki skórnej podrażnionej wieloma czynnikami zewnętrznymi. Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają głęboko w strukturę skóry, przywracając jej jędrność i odpowiednie nawilżenie. Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas metaborowy wykazujący działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne, lecznicza woda mineralna z uzdrowiska Rabka.

Preparat polecany szczególnie:
- po oparzeniach słonecznych i termicznych,
- po ukąszeniach owadów,
- przy opryszczce, trądziku,
- przy odleżynach, krwiakach, bliznach,
- przy zmianach alergicznych skóry,
- przy grzybicy, łuszczycy,
- do codziennej pielęgnacji skóry
.


 
MOJA OPINIA
 
NA początku mały minus , ponieważ na opakowaniu nie jest napisane gdzie stosujemy żel;(
Zaryzykowałam i smarowałam twarz. MAm straszne wypieki na twarzy, więc stwierdziłam że aloes może je złagodzić. I co? nie myliłam się, są efekty.
Żel nie jest lepki, wchłania się szybko, delikatny zapach.
A najważniejsze działanie -  pozytywne.
Cena przystępna ok.13 zł i dostępność , można kupić w aptekach DOZ.
 
 
ARTRO ŻEL




OD PRODUCENTA
Działanie żelu jest związane z właściwościami zawartych w składzie naturalnych olejków: pichtowego, kamforowego, eukaliptusowego, wyciągów ziołowych: z pieprzowca (kapsaicyny) z kory wierzby, arniki, żywokostu i boswelli oraz leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowej, bromkowo – jodkowo- borowej. Żel działa silnie rozgrzewająco. Łagodzi uczucie dyskomfortu spowodowane przemęczeniem fizycznym i przeciążeniem mięśni i kończyn w okolicah zgięć (stawy) spowodowanych różnymi czynnikami zewnętrznymi. Witalizuje i przywraca energię. Zawarta w składzie naturalna alantoina i prowitamina B5 regeneruje naskórek, dobrze go nawilża i odżywia.


 
OPINIA

Żel testowała moja mama.Używa go przy bólach stawów , szczególnie barków, kolan.
Po zastosowaniu ATRO ŻELu przynosi on  ulgę w bólu,. Działa rozgrzewająco, dlatego też niemożna stosować go na podrażnioną skóre i po użyciu należy  umyć ręce!!
również dostępny jest w aptekach DOZ


 

5 komentarzy: