poniedziałek, 2 grudnia 2013

MAM I recenzja MINI GRYZAKA

Przedstawiamy Wam Mini Gryzaka firmy MAM.


 
Mini gryzak z różowymi wypustkami zawiera pudełko do sterylizacji i przechowywania

Od producenta :
   Specjalnie dla zębów trzonowych, rózne powierzchnie oferują wiele możliwości gryzienia. Dzieci mogą gryźć wszystkie strony - aby szybko odczuć ulgę.
   Niezwykle lekki mini gryzak jest wyjątkowo łatwy do trzymania nawet przez małe dzieci.
   Wyjątkowy kształt uczy dzieci rozwijać zdolności manualne.

Madzi opinia :
   Przypadł jej bardzo do gustu. Madzia odraca GRYZAKA aby dopasować do miejsca gdzie wychodzi ząbek. Dziecko swobodnie schwyta gryzak w rączke.

 
Ładny kolor, praktyczne pudełeczko które Madzia zabiera do zabawy .


 Jesteśmy bardzo z Niego zadowolone.

5 komentarzy:

  1. Fajny gryzak! Też dostałam od nich ale inne produkty. A mała śliczne oczka ma! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza dziewczynka ;) Widać, że jest z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas na szczęście już wszystkie ząbki wyszły :)
    Madzia jaka pięknota :) i te śliczne oczka :) oj będzie łamała chłopakom serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;p mojej powoli wylaza ,tez mam zamiar go sprobowac ;p

    OdpowiedzUsuń