środa, 18 grudnia 2013

Trochę ruchu, więcej niż zwykle : )

Wczoraj planowo miałam basen szkolny, ale jako że nie popływałam sobie tak jak lubię to tata na 21 wyciągnął mnie na basen, zgodziłam się bo zimną przyda się więcej ruchu. 

Lubicie chodzić na basen? Uprawiacie jakiś sport? Ćwiczycie wieczorami lub rano?

Ja basen lubię, a co do sportu to raczej ulubionego nie mam, o każdej porze roku lubię coś innego: lato - pływanie, rolki, rower, dłuuugie spacery (tego sportem nazwać się nie da, ale zawsze cos)
U mnie tylko ćwiczenie na wf bo rano niestety nie dałabym rady bo po 5 wstaje a wieczorkiem nie mam czasu i ochoty :)


Ćwiczyłyście może A6W ?
Wytrwał ktoś do końca ?:) 

Jak tam przygotowania do świąt, sprzątacie juz ? Choineczka ubrana?

Ja chyba w weekend się wszystkim zajmę :)

Buziaczki! Uciekam do dentystyyy: )

6 komentarzy:

  1. Ja chciałam robić, ale nigdy nie zaczęłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ćwiczyłam, ale po swojemu, czyli codziennie 6 razy po 1 serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam czasu na ruch, bo wychodzę z domu rano-ciemno, wracam znów ciemno i nawet nie mam ochoty:D na szczęście trzymam jednakową wagę ciągle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś ćwiczyłam A6W, ale dotrwałam tylko do 16 dnia ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. A6W robiłam ale tylko do połowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam sporo o a6w i uważam, że taka monotonia to nie dla mnie. Po za tym jest mocno przestarzała.. Są o wiele lepsze zestawy treningowe;)

    OdpowiedzUsuń