czwartek, 30 stycznia 2014

Sample City testy BI ES

Oto trzej winowajcy mojego postu ;)
Chciałabym Wam przedstawić trzy buteleczki Bi -es -a, które mogłam przetestować dzięki SAMPLE CITY
 
 
Pierwsza buteleczka zawiera wode perfumowaną MOI
 

Opis produktu:Zapach orientalno-korzenny, subtelny i nowoczesny. Białe kwiaty nadają niepowtarzalności, tworząc bardzo zmysłową kompozycję.
Nuta głowy: nuty zieleni, brzoskwinia, śliwka, frezja
Nuta serca: konwalia, róża, jaśmin, irys, ylang-ylang
Nuty podstawy: drzewo cedrowe, drzewo sandałowe, cedr, ambra, piżmo, wanilia, bób Tonka

Dla mnie : piękny delikatny zapach, niska cena , ozdobna buteleczka, wydajny.
 
Druga woda to MISS BELL
 Opis produktu:Miss Belle to lekka, szyprowo-owocowa kompozycja, subtelnie przełamana delikatnymi akordami drzewnymi. Różowo-pudrowy odcień podkreśla romantyczny styl. Otul się ciepłą wonią i poznaj nowy wymiar zmysłowości.
Zapach szyprowo-owocowy z akordami drzewnymi i kwiatowymi

 
Moja opinia : Ciekawa nazwa ;) zapach dość wyraźny, dla kobiety z charakterem , dość długo się utrzymuje
 
 Ostatnia woda to Experience the Magic

Opis produktu:Zapach kwiatowo-owocowy.
Z nowym zapachem Experience the Magic odkryjemy magiczne właściwości: bursztynu, bergamotki i frezji, które zabiorą nas w ekscytującą podróż do świata alchemii. Wystarczy jedna kropla, by pozostawić subtelny ślad woni na kilka godzin. Codzienna doza niepowtarzalnej nuty podkreśli eteryczny styl.
Nuta głowy: bergamotka, jabłko, liście białej herbaty
Nuta serca: fiołek, róża, frezja
Nuty podstawy: bursztyn, nuty drzewne cedr i piżmo

Opnia: ten najbardziej przypadł mi do gustu. świeży zapach, delikatny.



Posumowując wody perfumowane mają ciekawe zapachy, przystępną cene, nie ma problemu z dostępnością, a przy tym ciekawe flakoniki. 

3 komentarze:

  1. Buteleczka ostatnich perfum przykuwa uwagę ;) Szczególnie przez ten diamencik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne te perfumy i buteleczki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ja się niestety nie załapałam na testowanie :<

    OdpowiedzUsuń