sobota, 17 maja 2014

Alle Paznokcie - ciąg dalszy

Do testów od firmy dostałam taki oto zestaw lakier nr 137 i zamsz w słoiczku.
Muszę przyznać że efekt mnie powalił.
Oto on


Co do lakieru, to tym gorzej mi się nim malowało, szkoda. Schnięcie , warstwy to standard.
Efekt dla mnie ŁAŁ!!
Ale wszystko co dobre szybko się kończy!! Dlaczego? Zamsz który nakłada się na mokry lakier na drugi dzień trochę go ucieka ;( pomimo że nakładałam go według zaleceń producenta.

A oto moja modnisia. Teraz ma tak, gdy jesteśmy w sklepie z ciuchami to musi przyłożyć do siebie i zobaczyć. Czasami nie mogę z niej ;)

7 komentarzy:

  1. Efekt naprawdę super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. za dużo roboty jak na tak krótki efekt, który zresztą jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru bardzo podobny do tego Miyo, który ostatnio pokazywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fioletowy to mój ulubiony kolor, także sama rozumiesz ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń