środa, 4 czerwca 2014

Naturalne mydło hipoalergiczne z borowiną i bursztynem: Mydlarnia Powrót do Natury

Hej! w końcu się zebrałam do napisania recenzji o cudownym mydełku ;)

Jest to Naturalne mydło hipoalergiczne z borowiną i bursztynem. 



Cena; 5,85 w drogerii internetowej maxdrogeria 
Ostatnio rozglądałam się za tym mydełkiem u mnie w drogeriach jednak jeszcze ich nie było.



Moja Opinia:
To mydełko jak i inne od Mydlarni Powrót do Natury są produkowane na bazie naturalnych surowców. Tak jak widać mydełko jest koloru brązowego to przez borowinę, a bursztyn można zobaczyć gołym okiem czy też podczas używania go. Jak się u mnie sprawdził? Jednym słowem świetnie myje, można używać go również jako peeling to przez zawarty bursztyn - jak dla mnie? Super! Nie dość, że myje to jeszcze peelinguje nasze ciało. 

Zapach jest delikatny, dobrze się pieni. Przetestowałam również to mydełko do mycia twarzy, nie podrażniło, oczyściło. Skóra była gładsza i oczyszczona. Jeśli chodzi o ludzi, którzy lubią mocniejsze peelingi powinni być zadowoleni, ponieważ przy mocniejszym nacisku na skórę można zwiększyć  poziom zdzierania .Jestem baaaardzo zadowolona! Teraz czas zacząć testować drugie mydełko również od tej samej Mydlarni. 

Moja ocena: 5/5. 

A u was jak się sprawdził ?;) 

3 komentarze: