sobota, 5 lipca 2014

Laura Conti - odżywki do paznokci - recenzja

Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje - trzech odżywek do paznokci ;)
Kosmetyki dostałam w ramach współpracy z firmą
1.Wybielająca
2. Wzmacniająca
3.Do odbudowy paznokcia


Szczerze mówiąc używałam ich na zmianę, ale jestem zadowolona. Chyba najbardziej odpowiada mi ta wzmacniająca i do odbudowy paznokcia. Kiedyś używałam tylko odżywki 8w1 z Eveline ale z miłą chęcią wypróbowałam te. 
Jak się sprawdziły?

Bez problemu się nakładają, wygładzają płytkę paznokcia, idealnie nadają się na podkład pod lakier. Odżywki mają lekką konsystencję, więc dobrze się maluję paznokcie ale to też za sprawą pędzelka, który jest dość spory. Bardzo szybko wysychają, więc to kolejna ich zaleta.  Szczerze mówiąc po jakoś dwóch tygodniach stosowania paznokcie są mocniejsze, mniej podatne na łamanie i rozdwajanie - co bardzo mi odpowiada. U mnie idealnie ta wzmacniająca nadaje się jako "lakier bezbarwny" ponieważ mam bardzo białą końcówkę paznokcia i wygląda wtedy jak bym miała francuza ;) 


Dziewczyny! Jeśli macie problemy z paznokciami, szczerze - polecam ;)

A teraz uciekam szykować się, bo dzisiaj bawię się na osiemnastce, trzymajcie się! 

:))



5 komentarzy:

  1. świetny produkt :)Również testuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że się u Ciebie sprawdziły :) miłej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też testuję :D są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że cię u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie szukam odżywki do pazurków :) Poszukam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń