środa, 9 lipca 2014

Przesyłki jak ja je uwielbiam!!!

Nazbierało się ich troszkę. Oj tak
1.ZIOŁOLEK próbki
 
 2. EVELINE współpraca cz.2
A w paczce????
- 2 szminki
- odżywka do paznokcii
- krem do depilacji
- balsam po depilacji
-  olejek po depilacji
- podkład kryjacy 5w1
 

 
 3. EVERYDAY
paczka podpasek Always ultra
 
4. NOBLE HEALTH
GET SLIM DAYTIME 30saszetek

 
5. Sensibio Tolerance+  firmy BIODERMA
zostałam Ambasadorką
 
 
6. TRASY ROWEROWE KALISZ i OKOLICE
wygrana z portalu wkaliszu

 
7.Paczka z REKOMENDUJ.TO
zastałam ambasadorką Le Petit Marseillais!
przyznam , że paczka zrobiła na mnie wielkie wrażenie 

 
 

11 komentarzy:

  1. Ale super przesyłki! :D Zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)
    Ja dostałam dzisiaj 2 paczuszki:) jedna to własnie z rekomenduj.to:)) no to testujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne paczuszki, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;) Wszystkie paczki świetne, a Everydayme zaskoczyło mnie, że nie wysyłali na sztuki, tylko paczkami :D Szkoda, że nie trafiła mi się różowa wersja, bo dwie pozostałe mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne przesyłki, miłego używania :*

    OdpowiedzUsuń