poniedziałek, 18 sierpnia 2014

SKARBY SYBERII - recenzja

Hej! 
Dziś przygotowałam dla was recenzje:
- szamponu
- uzdrawiającej maski do włosów 
- maseczki do włosów 

Zacznę od tego, że paczuszkę otrzymałam z współpracy z firmą SKARBY SYBERII.
Są to kosmetyki Rosyjskie. 

SZAMPON:

Propolis od bardzo dawna ceniono za jego lecznicze i pielęgnacyjne właściwości. Syberyjska zielarka Agafia Jermakowa często stosowała propolis do przygotowania szamponów. Babcia Agafia mówiła: `Jeśli chcesz by włosy były długie i mocne, weź propolis z okolic lasów sosnowych, zrób wyciąg ze świerkowej żywicy i ziół zebranych w tajdze, dodaj mydlnicy lekarskiej i myj włosy aby zawsze były w dobrej kondycji`. W produkcji tradycyjnego syberyjskiego szamponu Nº 1 na cedrowym propolisie kosmetolodzy firmy Pervoe Reshenie zastosowali ten przepis. Organiczne woski z kwiatów, oleje z cedru i maliny kamionki oraz propolis cedrowy aktywnie wzmacniają włosy, skutecznie je regenerują i usuwają uszkodzenia ich struktury. Przeznaczony jest do mycia i pielęgnacji słabych i zniszczonych włosów. Nie zawiera SLS, parabenów, silikonów i soli.


Moja Opinia:
 Tak jak widać - duża butelka z ciemnego tworzywa w której nie widać ile szamponu już zużyliśmy. Zamykanie dość praktyczne na klik klik, czyli naciskamy tam gdzie pisze press aby ukazała nam się dziurka. Co do zamykania, ciągle jest brudne ponieważ szampon wydostaje się nie tylko tą dziurką, którą powinien ale przez całe zamykanie.  Niestety na butelce nie ma polskich napisów ale jest przyklejona naklejka, która się zdziera. Szampon jest dość gęsty, dobrze się pieni, dobrze zmywa oleje, świetny zapach który przypadł mi do gustu i utrzymuje się na włosach, jest bardzo wydajny, nie plącze włosów, nie wysusza, moje włosy zaczęły wolniej się przetłuszczać.

MASKA:

 Maska do włosów na bazie chleba żytniego i żółtka jajka odnawia słabą i zniszczoną strukturę włosów, zapobiega ich łamliwości. Sprawia, że włosy stają się gładkie i doskonale odżywione.
Dzięki zawartości chleba żytniego i żółtka jajka maska skutecznie pielęgnuje i odżywia włosy. Odnawia je i poprawia ich strukturę, zapobiega procesowi rozdwajaniu się końcówek i łamliwości włosów. 

Moja opinia:Maska znajduje się w zakręcanym słoiczku, również wykonanego z ciemnego tworzywa.
Maska jest dość rzadka i trzeba uważać przy nakładaniu jej na włosy, ponieważ jeśli weźmiemy większą ilość to spłynie po włosach.
Co do zapachu to jak dla mnie jest super! Kojarzy mi się z cytryną i miodem, nie z chlebem żytnim i żółtkiem ;)
Po użyciu tej maski niestety moje włosy są obciążone i bardzo szybko się przetłuszczają :( Ale są bardzo gładkie, bez problemu się rozczesują, wyglądają na zdrowe i lśniące :) Jak dla mnie jest OK! 

MASECZKA DO TWARZY:
Maseczka została stworzona specjalnie do delikatnej pielęgnacji zmęczonej i wrażliwej skóry twarzy. Koi, nawilża, zwiększa właściwości ochronne skóry, przywraca jej zdrowy i zadbany wygląd.
 Moja opinia:
Maseczkę stosowała moja mama, która jest zachwycona!
Opakowanie tak jak widać, tubka z której można wycisnąć wszystko, jest zakręcana. 
Kolor lekko fioletowy - kojarzący się z lawendą. Zapach jest bardzo przyjemny dla nosa, przede wszystkim nie jest duszący tylko delikatny.
Mamie najbardziej podoba się to, że skóra twarzy jest nawilżona i przywraca jej zdrowy i zadbany wygląd. 



Na dziś to tyle, pozdrawiam!
Niestety rozdanie się nie odbędzie - za mało chętnych osób, zapraszamy we wrześniu na nowe rozdanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz