poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Cześć wszytskim! :)

Jak nigdy wstałam przed 9 no i zastanawiałam się o  czym mogę napisać z rana, bo jak na razie w skrzynce pustki ale może dzisiaj coś przyjdzie :D
Postanowiłam, że pochwalę wam się moim ulubionym zapachem perfum, które dostałam na urodziny od Asi :)

                   Avon, Far Away Exotic




Uwielbiam te perfumy! Zapach jest trwały co najważniejsze :)
Kategoria: orientalno - korzenna
Nuty zapachowe:
nuta głowy: mango, mandarynka
nuta serca: róża, jaśmin, mleczko kokosowe
nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe, paczula

Dostępny w Avon.

I pochwalę się wam bucikami za które zapłaciłam 25zl na rynku :D Jeszcze w nich  nigdzie nie byłam ponieważ muszę chyba zakupić takie żelowe wkładki bo noga mi ucieka do przodu i buty są tak jak by za duże, ale jak przymierzałam było wszystko ok :)
Są to moje jedyne koturenki ponieważ mam strasznie małą i szczupłą stopę no i nie mogę zbytnio dobrać butów, a na nie się skusiłam bo spodobał mi się ten kolor no i to że pasują na moją stopę (35-36) :)



Uciekam wypić kawę i trochę się ogarnąć bo dzisiaj idę na małe zakupy, mam zamiar kupić jakąś torebkę i trampki ale jeszcze zobaczę co mi w ręce wpadnie :D
Chociaż torebkę muszę na pewno kupić.
Trzymajcie się! Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Do mnie dziś przyszły gadżety z PIS'u :)
    Ładne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja jeszcze czekam na paczuszkę od PIS'U :)

      Usuń
  2. ładne buciki. na pewno będą wygodne. ja mam stopę 36 ale na zimę kupuję buty 37

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze 36, bo 37 są spooro za duże - niestety :)

      Usuń
  3. Zawsze chciałam kupić tą perfumę, ale nigdy nie było mi po drodze ;p Za to jak szłam do kolegi, to podkradałam psiknięcia jego mamie hahaha ;p

    Stópkę faktycznie masz malutką ;p Ja- wielka stopa- mam 41 ;p No ale stopa adekwatna do wzrostu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam malutką stopę nr 35 i duży problem z zakupem butów :P

    OdpowiedzUsuń