niedziela, 25 sierpnia 2013

nieeeedziela.

Cześć wszystkim! :)
Dzisiaj niedziela, nie mam nic do roboty bo w sumie czekam na Konrada :)
Za tydzień jadę pierwszy raz do niego, kiedyś w końcu trzeba poznać teściów haha
No i ostatnio na internecie widziałam ciekawe warkocze i jestem ciekawa jak się je robi i czy na moich włosach to wyjdzie :D Muszę do przyszłej niedzieli poprosić mamę aby spróbowała mnie tak uczesać, mam nadzieje że jakoś to wyjdzie - w końcu jest fryzjerką : )
One są wszystkie podobne ale mam też dylemat zostawić resztę prostą czy użyć lokówki :)

oto te warkocze:
1.

2.(chodzi mi o te górne uczesania)
3.


 4.
 Oto moje zdjęcie gdzie widać moja długość włosów :)
koszula - sh
zegarek - geneva (pisałam o nim notkę )
spodenki - ryneczek.


Które waszym zdaniem są najlepsze ? :)
Ciekawe czy Asia jest już w Kaliszu, może jak wróci to coś napisze :)
Ja uciekam się szykować, a was zostawiam z fryzurkami.
Pozdrawiam! :>

9 komentarzy:

  1. Osobiście podobają mi się z lokami, jednak na wypad do teściów postawiłabym na skromność i wyprostowała ;) Zrobić takiego warkocza nie będzie trudno- szczególnie dla fryzjerki :D Trzeba zebrać 3 pasemka, 2 z boku i jednym z góry przeplatać w dół i ot warkocz ;) Miałam w planach zrobić sobie taką fryzurę na wesele, ale nie wypaliło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bym włosy wyprostowała :) Pięknie wyglądają te warkoczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają :) tak włosy zostaną proste

      Usuń
  3. fryzura jest fantastyczna, podoba mi się takie proste ale efektowne uczesanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jak ja bym chciała taki warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo się podobają takie sploty na górnej części głowy, a końcówki lekko podkręcone ;)

    OdpowiedzUsuń