środa, 28 sierpnia 2013

Środa i jedna paczuszka od ..

Dzisiaj tylko jedna paczuszka od Embryolisse a w niej to co chciałam czyli :
  • Krem odżywczo-nawilżający
  • Płyn Micelarny
  • Krem do rąk
    + ulotki.

  • Płyn Micelarny właśnie wypróbowałam do zmycia makijażu ( tylko tusz do rzęs ) i spisał się bardzo dobrze :) no i w sumie jeszcze przemyłam sobie twarz i powiem wam, że jest fajnie odświeżona i czysta, tuszu na rzęsach nie ma ani trochę, a to duży +. Gdybym miała okazję na pewno bym go jeszcze wypróbowała ale na dłuższy czas.

 No i jeden katalog z próbkami, o którego zapytała Asia w aptece :) Pewnie z czasem wypróbuję dwie próbki kremów od Embryolisse i 7 próbek od La Roche-Porsay.


A wy coś dzisiaj otrzymałyście ? :)
Ja nadal czekam na wiele paczuszek, mam nadzieje ze dojdą z czasem ;>
Buziaki, miłych snów !

10 komentarzy:

  1. Fajne próbeczki, a u mnie dzisiaj niestety pusto :)
    A czy mogłabyś napisać mi na maila pod jaki adres napisać, żeby otrzymać te próbki?
    marita.a@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja odebrałam dzisiaj swoją paczuszkę od Palmer'sa :)
    zapraszam do mnie na 'szybką mini akcję' ;)
    http://mamaowszystkim.blogspot.com/2013/08/szybka-mini-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę odwiedzić aptekę i zobaczyć, czy coś na mnie czeka :) http://kreatywna-nazwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne próbki ;) Miałam mini-produkt kremu odżywczo-nawilżającego i byłam z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń