czwartek, 29 sierpnia 2013

Dziś pusto..

Dzisiaj w skrzynce pustki :)
Teraz właśnie siedzę i oglądam film "Mój chłopak się żeni" - fajna komedia ;> no i piszę z dziewczynami ze szkoły, bo w końcu w poniedziałek wszyscy się zobaczymy :)

Jutro idę do Asi i Magdy, więc spodziewajcie się pewnie posta pod wieczór, chyba ze razem coś napiszemy.
Uciekam do łóżka, i poczekam aż pan K zadzwoni ;)

kuuurde, noo wakacje dobiegają końca :<

Polecicie jakis fajny film? w sumie gatunek jest mi obojętny :)
Trzymajcie się, buziaki! -Ola

15 komentarzy:

  1. "Życie jest piękne" i "Iluzjonista". www.kreatywna--nazwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również oglądałam ten film, to nic, że po raz setny ;D
    Ech, są rzeczy, których się nie da uniknąć, trudno sb wyobrazić, że to już w poniedziałek :(
    A co do filmów to może "Trzy metry nad niebem", "Bezpieczna przystań" albo "Oświadczyny po irlandzku". Wszystkie głównie o miłości, no i mam nadzieję, że któryś przypadnie Ci do gustu, jeśli dotąd ich nie oglądałaś, bo mi bardzo się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy metry nad niebem oglądałam z Panem K i baardzo nam się spodobał :) a Bezpieczna przystań mam zamiar obejrzeć :)
      Na pewno mi się spodoba ;>

      Usuń
  3. Ja tez ubolewam nad kończącymi się wakacjami :(

    OdpowiedzUsuń
  4. O, tego filmu jeszcze nie oglądałam, muszę zobaczyć, jak skończę nadrabiać czas honoru :) A polecam 'Dear John', ' Wszystko, co kocham' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jak narazie też w skrzynce pusto , ślicznie wyglądasz. A z filmów ostatnio oglądałam Obecność, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam ci film "Żona na niby" świetna komedia najlepiej do obejrzenia z drugą połówką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam każdą część szybkich i wściekłych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu pojawią się przesyłeczki )

    OdpowiedzUsuń