środa, 20 listopada 2013

Dwie mininacje do Liebster Blog Award! - Dziękujemy !

Okazało się, ze nasz blog został nominowany do LBA czyli Liebster Blog Award.
Dziękujemy http://mamaowszystkim.blogspot.com/ za tą nominację :)

No więc zaczynamy :

Ola:

1. Gdybyś mogła wybrać dowolne miejsce na świecie, w którym chciałabyś mieszkać, gdzie by to było?
Gdzieś w górach :)
2. Niby nie powinno się zdradzać, ale... :) jakie jest Twoje największe marzenie?
Zwiedzić Francję.
3. Twoja największa wada?
Jestem straszną gadułą i niektórym osobom to strasznie przeszkadza :)
4. Lubisz gotować? Jaka jest Twoja popisowa potrawa?
Lubię, jednak od niedawna dopiero zaczęłam gotować, sądzę że Spaghetti :)
5. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
hmm, w sumie to nie pamiętam ale chyba "Letnia Akademia uczuć".
6. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
Czymś ważnym, miejsce gdzie mogę podzielić się swoją opinią, wyrazić swoje zdanie.
7. Jeśli lakier do paznokci to...? masz jakiś ulubiony?
Lubię każdy kolor, czasami czerwony, czasami nude - zależy od humoru.
8. Ulubiona pora roku?
Lato i Zima :)
9. Co poprawia Ci humor?
Film, muzyka, spacer, rozmowa i czas spędzony w towarzystwie pana K :)
10. Twój sposób na relaks?
Dłuuuga kąpiel, dłuugie spanie, obejrzenie fajnego filmu w cieplutkim łóżeczku.
11. Znajdujesz na ulicy 100zł, na co je wydasz?
Chyba odłożyłabym sobie ponieważ lubię uzbierać kasę i wydać na coś konkretnego. Chociaż podejrzewam że mogłoby być tak i bym zaszalała, poszła do jakiejś restauracji czy coś, ewentualnie kupiła bym sobie jakiś ciuszek :)

Asia:


1. Gdybyś mogła wybrać dowolne miejsce na świecie, w którym chciałabyś mieszkać, gdzie by to było?

Wystarczy mi mały domek z widokiem na Morze Bałtyckie

2. Niby nie powinno się zdradzać, ale... :) jakie jest Twoje największe marzenie?
Moje marzenie siedzi mi na nogach i kombinuje jak nacisnąć klawisz na laptopie ;)

3. Twoja największa wada?

Jak się zawstydze lub zdenerwuje robie się czerwona , nie lubie tego ;((

4. Lubisz gotować? Jaka jest Twoja popisowa potrawa?

Oj bardzo lubię  gotować , robić przetwory. Ostatnio bigosik pyszny zrobiłam mniam..

5. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?

Bajkę MAdzi o misiach ;)

6. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?

 Miłym spędzeniem czasu z Wami, podzieleniem się opiniami, nawiązaniem nowych znajomości ;)

7. Jeśli lakier do paznokci to...? masz jakiś ulubiony?

Zależy od nastroju, pogody - obecnie bordo

8. Ulubiona pora roku?

Wszystkie , każda ma swój urok

9. Co poprawia Ci humor?

Uśmiech Madzi ;)

10. Twój sposób na relax?

Miły wieczór  z mężem , może też być solarium, fryzjer to co każda kobieta lubi

11. Znajdujesz na ulicy 100zł, na co je wydasz?
Ciuszek dla Madzi bądź zabawke dla niej :)



Kolejny blog który nas nominował to http://probkowo.blogspot.com za co Serdecznie dziękujemy! :)

oto pytania i odpowiedzi:

Ola:

1. Masz zwierzątko? Jak się nazywa ?
Tak, świnka morska o imieniu Maniek :)
2. Pracowałaś już za granicą ? Co sądzisz o takiej pracy ?
Nie nie pracowałam ponieważ jeszcze się uczę, sądzę ze jest bardziej opłacalna niż w Polsce :)
3. Twoja najlepsza i najgorsza cecha ?
Najlepsza to że jestem kontaktowa  i rozmowna, a najgorsza hmm szybko się wstydzę :)
4. Chciałabyś zmienić płeć tak na 1 dzień? :D
Tak.
5. Kim chciałaś zostać ? - marzenie z dzieciństwa.
Weterynarzem.
6. Twoja najgorsza gafa?
Nie pamiętam, ponieważ z każdej się śmieje i nie sądzę że to akurat była największa :)
7. Masz jakiś ulubiony dowcip? 
Nie, jednak lubię kabarety :)
8. Wierzysz w duchy ?
Niby nie, jednak chyba mam coś z psychiką haha za dużo horrorów i opowiadań, a zwłaszcza późną nocą, nad jeziorem, gdzie była mgła i 5 dziewczyn opowiadało o duchach i innych takich hehe :) 
9. Jak pielęgnujesz włosy?
Trudno to nazwać pielęgnacją jeżeli używam suszarki, prostownicy i w sumie regularnie farbuję :) jednak (odpukać) moje włosy nie są zniszczone :)
No i szampon siła 5 roślin (Garnier Ultra Doux ) i do rozczesania (
Schwarzkopf, Gliss Kur Ultimate Repair, Ekspresowa odżywka regeneracyjna).
10. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki ? 
w sumie ciężko mi przeliczyć ile wydaje na kosmetyki bo najczęsciej to mama kupuje, ja to tylko to co ja chce a czego mama nie chce mi kupić hihi :) 
11. Ulubione danie.
Oooo, dużo mam ulubionych dań i trudno by było wybrać.
Asia:


1. Masz zwierzątko? Jak się nazywa ? 
Nie
2. Pracowałaś już za granicą ? Co sądzisz o takiej pracy ?
Nie pracowałam i nie mam zamiaru, rozłąka z rodziną byłaby straszna ;(
3. Twoja najlepsza i najgorsza cecha ? 
Jestem nieprzewidywalna czasami, a z drugiej strony czasami się zamykam
4. Chciałabyś zmienić płeć tak na 1 dzień? :D
Tak
5. Kim chciałaś zostać ? - marzenie z dzieciństwa.
Przedszkolanką, jednak życie płata figle
6. Twoja najgorsza gafa?
Nie przypominam sobie
7. Masz jakiś ulubiony dowcip? 
TAk sobie teraz myśle ale nie mam
8. Wierzysz w duchy ?
W jakimś stopniu tak
9. Jak pielęgnujesz włosy? 
Nie farbuje, nie susze, czasami prostownice używam, szampon do włosów GARNIER Avokado, odżywka
10. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki ?
Nie licze
11. Ulubione danie.
Śniadanko przygotowane przez mężusia
My blogów nominować nie będziemy, niech każdy czuję się nominowany i jeżeli chce może odpowiedzieć na nasze pytania :

1. Ulubiony kolor ?
2. Gdzie wolał/abyś mieszkać: wieś czy miasto i góry czy morze?
3. Pies czy kot?
4. Wolisz morze czy góry? I dlaczego ?
5. Wolisz coś dawać czy dostawać?


6. Noc czy dzień?
7. Uczysz się/ studiujesz/ pracujesz?
8. Znasz swoją grupę krwi? 
9. Wolisz naturalne czy farbowane włosy?
10. Ulubiony/e film/y ? :)
11. Ufasz swoim przyjaciołom?
Dziękujemy jeszcze raz za nominacje :)
Pozdrawiamy! :) 






3 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi. ;-) gratuluję nominacji

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również chciałabym przez 1 dzień zobaczyć jak to jest być mężczyzną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super odpowiedzi :D ja podobnie jak Ola zamieszkałabym gdzieś w górach :) i podobnie jak Asia kasę wydałabym na Oskara, a nie na siebie :)

    OdpowiedzUsuń