sobota, 15 marca 2014

VIZIR kapsułki do prania

Jakiś czas temu dostałam kapsulki do prania VIZIR więcej informacji o tym  TUTAJ.
Chciałabym się podzielić moją opinią.
Co do samej postaci kapsułek jest zdecydowanie na tak!! Nie musimy się zastanawiać nad porcją proszku do prania, nie rozsypuje się, nie zajmuje dużo miejsca jak proszek do prania.

Działanie - daje rade z plamami mojej Madzi i z jej czekoladkami Kinderkami ;) i serkiem Danio.
Nie uczula, prać moge też ciuszki Madzi.

 ( fot. nr.1 przed praniem nr.2 po praniu)

Jedyny minus mój? to cena przy dużej ilości prania gdy ma się małe dziecko dla mnie to się nie opłaca. Opakowanie 15 szt.kapsułek to  ok.15zł w zależności od promocji, dla mnie za drogo.


7 komentarzy:

  1. No wychodzi 1 kapsułka złotówkę. :) My nie używamy kapsułek, choć bywają wygodniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa wygodniejsze ale droższe ;(((

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie są świetne, co do ceny to jedna kapsułka starcza mi na dużo prania. Jedno wiem .... do proszku już nie wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie są nie wydajne w sensie, że jest ich mało i przy dziecku starcza na kilka prań..

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie cena jest w miarę, nie mam dzieci, pranie robi się normalnie :) Jednak mi przeszkadzał zapach :p Wolę zapach Ariela ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dla mnie te kapsułki ;)

    OdpowiedzUsuń