piątek, 30 sierpnia 2013

Ostatnie dni wolnego..

Jutro ostatni dzień gdzie się wyśpię, bo w niedziele niestety rano trzeba wstać i się szykować do pana K :)
Dzisiaj nadal pustki, w skrzynce tylko awizo - ciekawi mnie co to przyszło hihi ;>
Ale za to Asię odwiedził dziś listonosz i to jakos po godzinie 16, ale to ona wam się pochwali co dostała :)

Dziś próbowałyśmy od firmy DietaLight - koktajl o smaku mocca:
Dziwnie smakował jak wafelek, ogólnie do napicia w miarę ok - coś innego dla podniebienia ale raczej na dłuższą metę nie przeszłoby to u nas.
Takie podsumowanie:

To nie dla nas, po prostu nie smakował nam ale kto co lubi :)

A wam smakowały te koktajle ?


ehh, koniec dobrego czas do szkoły.

Do jutra, buziaki !:)

4 komentarze:

  1. A ja niestety muszę jutro rano wstać, także będę odsypiała w niedzielę :)
    A dzisiaj też nic nie dostałam, ale miejmy nadzieję, że w poniedziałek będzie lepiej :)
    Niestety nie miałam okazji przetestować tych koktajli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję że przyszły tydzień będzie lepszy :)

      Usuń
  2. ja od 11 miesięcy niestety nie mam dnia, w którym mogłabym się wyspać, a to za sprawą pewnego małego mężczyzny, który pojawił się w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie wczoraj odwiedził listonosz :D
    Zapraszam: http://pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń